Vyučující
|
-
Bučková Hana, Mgr. Ph.D.
-
Děrda Radim, Mgr.
-
Dostál Jiří, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
-
Dragon Tomáš, Mgr. Ph.D., MBA
-
Chráska Miroslav, doc. PhDr. Ph.D.
-
Janu Miroslav, RNDr. Ph.D.
-
Klement Milan, prof. PhDr. Ph.D.
-
Kropáč Jiří, doc. PaedDr. CSc.
-
Kubrický Jan, Mgr. Ph.D.
-
Mrázek Michal, Mgr. Ph.D.
-
Sedláček Michal, Ing. Mgr. Ph.D.
-
Serafín Čestmír, prof. Ing. Dr.
-
Šaloun Petr, doc. RNDr. Ph.D.
-
Částková Pavlína, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Vzdělávací praxe, bakalářská práce, škola.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování, Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Pracovní činnosti (dílny)
|
Výstupy z učení
|
- 2-4 konzultace s vedoucím práce - Rešerše odborných zdrojů k tématu práce - Rozpracovaná část bakalářské práce v rozsahu minimálně 15 stran a ve formálních náležitostech dle normy o Kvalifikačních pracích na PdF UP v Olomouci - Rozpracovaná bakalářská práce obsahuje: Formulaci cílů bakalářské práce Rozpracovaná teoretická východiska práce - klíčové informace k tématu na základě studia literatury Plán metodicko-koncepčního zpracování práce (s přihlédnutím ke zvolenému typu bakalářské práce)
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Účast na praxi, samostudium - příprava na tvorbu bakalářské práce.
|
Doporučená literatura
|
-
Hendl, J. (2005). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál.
-
HOLOUŠOVÁ, D. (1999). Jak psát diplomové a závěrečné práce. . Olomouc.
-
CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Olomouc.
-
Polster P. Jak (úspěšně) napsat závěrečnou práci. Ústí nad Labem. 2009.
|