Název předmětu | Technologie vzdělávání se zaměřením na předškolní věk |
---|---|
Kód předmětu | KTE/KPTC@ |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 2 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: . orientovat se v problematice možností využití informačních a komunikačních technologii v předškolním vzdělávání, . zhodnotit možnosti využití elektronických výukových materiálů v předškolním vzdělávání, . znát rozdělení materiálních didaktických prostředků, . adekvátně volit didaktickou techniku s ohledem na cíle vzdělávání, . vytvořit optimální výukovou prezentaci vhodnou pro děti předškolního věku, . vytvořit vlastní výukový multimediální klip, . ovládat interaktivní tabuli a vytvořit vlastní výukový materiál. Témata: Možnosti využití ICT v předškolním vzdělávání. Elektronické výukové materiály v předškolním vzdělávání. Materiální didaktické prostředky a možnosti jejich využití v předškolním vzdělávání. Relevantní zdroje výukových materiálů vhodných pro předškolní vzdělávání na internetu. Požadavky na výukové programy v předškolním vzdělávání a způsob jejich evaluace. Oborově vhodné profesionální výukové programy pro předškolní vzdělávání. Principy tvorby vlastních výukových prezentací, dokumentů či edukačních konstruktů. Možnosti využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání. Tvorba vlastních výukových materiálů v programu Activ Studio 3. Principy tvorby vlastních multimediálních výukových klipů. Tvorba vlastního multimediálního výukového klipu.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |