Vyučující
|
-
Dostál Jiří, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
-
Bučková Hana, Mgr. Ph.D.
-
Děrda Radim, Mgr.
-
Sedláček Michal, Ing. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Smysl výuky disciplíny "Exkurze II." spočívá ve zprostředkování konkrétních praktických zkušeností, které mají integrující charakter ve vazbě na poznatkové struktury vybudované v rámci studia v následujících oblastech: strojírenství, elektrotechnika a elektronika, normalizace, materiály a technologie, ekonomika, řízení a management, bezpečnost práce aj.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Smysl výuky disciplíny "Exkurze II." spočívá ve zprostředkování konkrétních praktických zkušeností, které mají integrující charakter ve vazbě na poznatkové struktury vybudované v rámci studia v následujících oblastech: strojírenství, elektrotechnika a elektronika, normalizace, materiály a technologie, ekonomika, řízení a management, bezpečnost práce aj.
Student je schopen využívat ve výuce obecně technického předmětu a odborného technického předmětu jednak odborné souvislosti zhlédnuté v rámci exkurze samotné, jednak využít exkurzi jako jednu z výukových metod.
|
Předpoklady
|
nejsou vymezeny
KTE/ZKONQ
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor
Účast studentů na exkurzi, zpracování zprávy o exkurzi se stanovisky, postřehy a dotazy.
|
Doporučená literatura
|
-
Hovorková Gabriela. (2010). Metody a formy zvýšení úcinnosti exkurzí, vycházek a výletu ve výuce na strední odborné škole..
-
Ivo Králíček a Martin Bílek. EXKURZE JAKO STĚŽEJNÍ ORGANIZAČNÍ FORMA VÝUKY V MUZEJNÍ DIDAKTICE. Hradec Králové.
-
Jiřina Svobodová. (2011). Exkurze ve výuce.
|