Vyučující
|
-
Němec Damián, prof. dr
-
Plátová Jana, doc. Mgr. Ph.D.
-
Mareček Petr, doc. Dr. Th.D.
-
Kopeček Pavel, doc. Ing. Th.D.
-
Žák Lubomír, prof. ThDr.
-
Altrichter Michal, doc. Dr. Th.D.
-
Opatrný Dominik, doc. Mgr. Th.D.
-
Slavkovský Adrián, doc. RNDr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
Školitel zadává studentovi práci individuálně podle jeho postupu při přípravě disertace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
V rámci doktorandského semináře posluchač rozvíjí jednotlivé vědecké tvůrčí činnosti, jimiž participuje na řešení výzkumných projektů svého pracoviště v souladu s rozvojem dalších kvalifikačních požadavků svého oboru. Seminář přispívá k adekvátnímu postupu v přípravě disertační práce, kterou školitel průběžně ověřuje.
Student dokáže vymezit téma svého výzkumu, jasně je strukturovat, formulovat hypotézy a ověřovat je.
|
Předpoklady
|
Pro studium předmětu nejsou požadovány zvláštní předpoklady.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Školitel hodnotí individuálně postup při přípravě disertace.
|
Doporučená literatura
|
-
B. Lonergan. (1990). Method in Theology. Toronto, 978-0802068095.
-
F. Schupp. (1974). Auf dem Weg zu einer kritischen Theologie. Freiburg.
-
G.R. Evans. (1996). Method in Ecumenical Theology: the Lesson so far. Cambridge.
|