Název předmětu | Counseling in Active Lifestyle |
---|---|
Kód předmětu | KSK/CAL |
Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 1 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1. Introduction to Counseling 2. The Helping Relationship and the Hurting Relationship 3. The Basics of Physical Education for Lifetime Wellness 4. People with special needs - the use of physical activity as prescription for emotional and mental wellness 5. Special programs related to promotion of health 6. Particular issues - overweight, stress, depression, family, aging 7. Outdoor activities/Indoor activities 8. Healthy lifestyle/quality of life 9. Community program (each person will be part of a counseling program in this community) 10. Community program 11. Community program 12. Community program 13. Student presentation
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení |
Aim of the course is to provide insight and understanding of counseling in physical education, sport and recreation. Students will learn about how to help other people, as well as themselves, in relation to three main areas of physical activities.
Students understand the basics of counseling in physical education, sport and recreation. Students see each person as a unique individual and therefore they perceive an individual approach in helping other people, as well as themselves, in relation to three main areas of physical activities. |
Předpoklady |
Any special, just to be interested in the course content.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Rozhovor, Systematické pozorování studenta, Seminární práce
1. Active participation in 80% of lectures and seminars 2. PPT presentation of selected topics 3. 1 page review of selected articles 4. Portfolio with all assignments and worksheets 5. Final exam |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Učitelství tělesné výchovy pro 2. st. ZŠ a SŠ maior (2019) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Učitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň ZŠ a SŠ se zaměřením na speciální pedagogiku (2019) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Tělesná výchova a sport - Rekreologie (2019) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Učitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň ZŠ a SŠ se specializacemi (2019) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Učitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň ZŠ a SŠ a ochrana obyvatelstva (2019) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní |