Název předmětu | Metodologie bakalářské práce pro kombinované studium |
---|---|
Kód předmětu | KSA/MESV2 |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Student/ka si volí mezi absolvováním kurzu zaměřeného na kvalitativní výzkum nebo na kvantitativní výzkum (dle zaměření bakalářské práce). Kvantitativní výzkum - analýza dat z dotazníkového šetření, - tvorba kontingenčních tabulek, - využívání relativních hodnot v kontingenčních tabulkách, - analýza sekundárních dat v Excelu. Kvalitativní výzkum - design kvalitativního výzkumu - správné položení výzkumné otázky - rozdíl mezi výzkumnou otázkou a otázkami v rozhovoru - příprava rozhovoru/pozorování - analýza rozhovoru včetně základů kódování - závěrečné zpracování získaných dat
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Výstupy z učení |
Předmět je postaven jako pomocný pro studenty, kteří zpracovávají závěrečnou bakalářskou práci, která je metodologická (ať už využívá kvalitativní nebo kvantitativní metodologii) a kteří již mají sesbíraná/připravená data.
Student/ka umí analyzovat získaná data a dokáže získané výsledky interpretovat. |
Předpoklady |
KSA/MESV
KSA/MESV ----- nebo ----- KSA/MSVY |
Hodnoticí metody a kritéria |
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce)
K udělení zápočtu za předmět je nutná především aktivní účast ve výuce, prezentace dosavadního stavu bakalářské práce a aktivní diskuse s vyučujícím a s ostatními účastníky kurzu. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|