Název předmětu | Rozvoj lidských zdrojů |
---|---|
Kód předmětu | KSA/92ARZ |
Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
Úroveň předmětu | Doktorský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 10 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem kurzu je vybavit studenta znalostmi o aktuálních trendech rozvoje lidských zdrojů a schopnostmi sledovat a analyzovat další vývoj v této oblasti. Student bude schopen získané znalosti a schopnosti využít v samostatné výzkumné práci, a to jak v prostředí akademickém, tak případně v prostředí soukromého či veřejného sektoru. Zvláštní pozornost je věnována aspektům technologického vývoje, který podmiňuje nové způsoby znalostní práce, názorovým proměnám nastupujících generací znalostních pracovníků a multikulturním souvislostem. Témata - Aktuální situace na globálním trhu práce, talent shortage, skills gap - Nové způsoby znalostní práce - freelancing, crowdsourcing, coworking - Pracovní chování mladých znalostních pracovníků - generace Y, Z, Alfa - Způsoby získávání znalostních pracovníků na globálním trhu práce, freelance management - Motivace a řízení pracovního výkonu znalostních pracovníků - Rozvoj pracovníků jako součást motivace - mentoring, reverse mentoring, coaching - Diversity management jako součást rozvoje lidských zdrojů
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
Krátce po ukončení předzápisu do IS STAG budou studenti emailem informováni o organizaci studia. Budou sjednány dvě konzultace. Studenti zpracují esej na téma reflektující HRD v tématu disertační práce. Nad esejí bude vedena závěrečná rozprava. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Andragogika (20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Adult Education (2021) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Andragogika (20_2024) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Adult Education (2021) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Andragogika (20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Andragogika - čtyřletý (16) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |