Vyučující
|
-
Riebová Markéta, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Prostřednictvím debat, prezentací a práce s textem (včetně sepsání vlastního textu) se studenti naučí lépe strukturovat svůj projev, utřídit si myšlenky, argumentovat. To vše na pozadí běžných konverzačních témat, ale i těch akademických (např. představení vlastní diplomové práce).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je poskytnout studentům prostor pro rozvoj jazykových kompetencí ve španělštině, primárně v mluveném projevu, ale i v tom psaném.
|
Předpoklady
|
Kurz je primárně určen studentům španělské filologie (včetně dalších specializací).
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Rozbor jazykového projevu studenta
Aktivní účast na hodinách, plnění zadaných úkolů, závěrečná seminární práce.
|
Doporučená literatura
|
-
CANO AGUILAR, Rafael. (1992). El espanol a través de los tiempos. Madrid: Arco Libros.
-
DWORKIN, Steven. (2018). A Guide to Old Spanish. Oxford: Oxford University Press.
-
LAPESA, Rafael. (1981). Historia de la lengua espanola. Madrid: Gredos.
-
PENNY, Ralph. (2006). Gramática histórica del espanol. Barcelona: Ariel.
-
PHARIES, David. (2007). Breve historia de la lengua espanola. Chicago y Londres: The University of Chicago Press.
|