Předmět: Španělštiny pro cestovní ruch

« Zpět
Název předmětu Španělštiny pro cestovní ruch
Kód předmětu KRS/SCR
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Španělština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Esparza Daniel, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
V kurzu budou probírány následující bloky: 1. Definición de turismo y tipos de turismo (rural, cultural, aventuras, literario, deportes, negocios, gastronómico, etc.). 2. Marketing y turismo: Imagen de marca: Breves nociones de cómo crear un logo y un slogan (Ejemplos: Guatemala, Olomouc y Grecia). 3. Breves nociones de lenguaje y publicidad (apuntes de clase) 4. Breve análisis de spots (videos de promoción) turísticos (Espana, República Checa y Perú) 5. TRABAJO PRÁCTICO: Crear un destino turístico, imagen de marca, publicidad. 6. Correcciones del trabajo: debate y mejoras de las presentaciones de los trabajos prácticos. 7. Varios: a) Breve historia de los orígenes del turismo. b) Principales destinos turísticos del mundo.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pracovní činnosti (dílny), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
  • Příprava na zápočet - 25 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 25 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 25 hodin za semestr
Výstupy z učení
Cílem kurzu je aplikovat teoretické znalosti, které student (KRS) získal v předmětech týkajících se lingvistiky, literatury, historie a kultury, v praxi, konkrétně v používání přesvědčovacích technik jazyka reklamy. Kurz se zaměří především na oblast cestovního ruchu a marketingu turistických destinací (Spanělsko a L.A.).
Zvládnutí látky v rozsahu specifikovaném v cílech předmětu.
Předpoklady
Minimalně B2-C1 (Spanelstina)

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Závěrečná zpráva

1. Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je aktivní účast a splnění všech požadavků stanovených vyučujícím. 2. Prezentace 3. Příprava zadaných cvičení na každou hodinu 4. Final report
Doporučená literatura
  • Ordozgoiti de la Rica, R. e Ignacio Pérez Jiménez. (2003). Imagen de Marca. Madrid: Esic.
  • Rey Reguillo. (2007). Cine, Imaginario y Turismo: Estrategias de Seducción. Valencia: Tirant lo Blanch.
  • VV.AA. (2006). Marketing de Destinos Turísticos. Alcalá de Guadaira: Mas, S.L.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr