Vyučující
|
-
Gutiérrez Rubio Enrique, doc. Mgr. Ph.D.
-
Calle Bocanegra Rosalía, M.A., Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
V kurzu budou probírány následující tematické bloky: 1. La estructura del sistema educativo espa?ol 2. La planificación curricular (estrategias de aprendizaje, características individuales del alumno como la motivación, edad, aptitud, actitud, etc., términos relacionados con el currículo como el programa, unidad didáctica, sesión de clase, y la evaluación) 3. Marco Común Europeo de Referencia 4. DELE (Diploma de Espaňol como Lengua Extranjera) y SIELE (Servicio Internacional de Evaluación de la Lengua Espaňola) 5. Análisis de unidades didácticas para la ense?anza del espa?ol a extranjeros 6. Las nuevas tecnologías en la ense?anza de lenguas extranjeras 7. La ense?anza del espa?ol con fines específicos
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Semestrální práce
- 12.5 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 100 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 12.5 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem tohoto předmětu je seznámit studenty s metodologií výuky a učení španělštiny jako cizího jazyka. Předmět je rozdělen do několika modulů, z nichž každý podléhá zvláštní evaluaci tak, aby studenti mohli průběžně upevňovat své znalosti a prokázali své schopnosti při vedení vlastní výuky.
Žádné.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
Psaní eseje, domácí příprava na výuku, četba odborného textu ve španělštině, účast na výuce.
|
Doporučená literatura
|
-
Instituto Cervantes. (1994). Plan Curricular del Instituto Cervantes. Madrid: Instituto Cervantes.
-
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. (2002). Marco común europeo de referencia para las lenguas: aprendizaje, enseňanza, evaluación. Madrid.
-
Moya Guijarro, J. A. (2006). La enseňanza de las lenguas extranjeras en el marco europeo. Cuenca.
-
Suso López, J., Fernández Fraile, M. E. (2001). La didáctica de la lengua extranjera. Granada.
|