Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Systematické zdokonalování jazykových a komunikačních schopností, procvičování gramatických jevů (minulé časy indikativu a jejich použití, nepravidelná slovesa, futurum, stupňování, osobní a vztažná zájmena, kondicionál) a slovní zásoby současné italštiny.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je praktické zvládnutí italské gramatiky a slovní zásoby v rozsahu 1. - 11. lekce učebnice Corso di lingua italiana - Livello intermedio.
Zdokonalení jazykových a komunikačních kompetencí v daném rozsahu.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je aktivní účast a splnění všech požadavků stanovených vyučujícím.
|
Doporučená literatura
|
-
Francesco Di Natale. (1999). Andare oltre : dubbi e problemi di grammatica italiana per stranieri . Guerra, Perugia.
-
Christopher Humphris, Rita Luzi Catizone, Stefano Urbani. (1993). Comunicare meglio : corso di italiano per stranieri : livello intermedio-avanzato . Bonacci, Roma.
-
Lenka Halgašová. (2003). Libro degli esercizi/Cvičebnice italštiny pro mírně a středně pokročilé. Barrister&Principal, Brno.
-
P. Guida, M. Pepe. (2006). Esercitarsi con la grammatica livello intermedio B1-B2. Perugia: Guerra.
-
Paola Marmini e Giosi Vicentini. (1998). Passeggiate italiane : lezioni di italiano : livello intermedio . Bonacci, Roma.
-
S. Radicchi. Corso di lingua italiana, corso intermedio. Bonacci, Roma.
|