Vyučující
|
-
Kováčová Lenka, Mgr.
-
Bianco Francesco, Ph.D.
-
Zavaglini Claudia, Dr.
-
Russo Benedetto Giuseppe, Mgr.
-
Marini Alessandro, doc. Mgr. Ph.D.
-
Ghezzi Stefania Elisa, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Rozvíjení schopnosti vyjadřovat se spontánně a plynule k bohaté škále témat; flexibilní a aktivní užití jazyka pro společenské, akademické a profesionální účely. Při výuce jsou používány texty v psané podobě, audiovizuální prostředky, internet.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je rozvíjení schopnosti vyjadřovat se spontánně a plynule k bohaté škále témat; flexibilní a aktivní užití jazyka pro společenské, akademické a profesionální účely.
Zdokonalení jazykových a komunikačních kompetencí v daném rozsahu.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Ústní zkouška, Písemná zkouška
Aktivní účast na cvičeních, příprava na každou hodinu. U zkoušky se prověřuje znalost probrané látky.
|
Doporučená literatura
|
-
Anna Ignone. (2002). Primi piani sugli italiani : testo di lettura di lingua e civilt? italiana per stranieri : livello intermedio ed avanzato : appendice con dialoghi, tipi di lettera, descrizioni, riassunti . Guerra, Perugia.
-
Bagna, C. (2004). La competenza quasi-bilingue, quasi-nativa, le preposizioni in italiano L2. Milano, Franco Angeli.
-
Manella, C. (2003). Giusto! Test di grammatica italiana, Tante domande sui temi della grammatica italiana, tre livelli di . Firenze, Progetto Lingua Edizioni.
-
Veronesi, I., Zambelli, E. (2006). Arricchimento lessicale, attivitá linguistiche con gli sfondi integratori su semantica e figure retoriche. Trento, Erickson.
|