Předmět: Jazykový seminář italštiny 5

« Zpět
Název předmětu Jazykový seminář italštiny 5
Kód předmětu KRI/JSI5
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Italština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kováčová Lenka, Mgr.
  • Bianco Francesco, Ph.D.
  • Marini Alessandro, doc. Mgr. Ph.D.
  • Ghezzi Stefania Elisa, Mgr.
Obsah předmětu
Rozvíjení schopnosti vyjadřovat se spontánně a plynule k bohaté škále témat; flexibilní a aktivní užití jazyka pro společenské, akademické a profesionální účely. Při výuce jsou používány texty v psané podobě, audiovizuální prostředky, internet.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
  • Příprava na zápočet - 25 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 25 hodin za semestr
Výstupy z učení
Cílem kurzu je rozvíjení schopnosti vyjadřovat se spontánně a plynule k bohaté škále témat; flexibilní a aktivní užití jazyka pro společenské, akademické a profesionální účely.
Zdokonalení jazykových a komunikačních kompetencí v daném rozsahu.
Předpoklady
Žádné.

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška, Písemná zkouška

Aktivní účast na cvičeních, příprava na každou hodinu. V zápočtovém testu se prověřuje znalost probrané látky.
Doporučená literatura
  • Anna Ignone. (2002). Primi piani sugli italiani : testo di lettura di lingua e civilt? italiana per stranieri : livello intermedio ed avanzato : appendice con dialoghi, tipi di lettera, descrizioni, riassunti . Guerra, Perugia.
  • Bagna, C. (2004). La competenza quasi-bilingue, quasi-nativa, le preposizioni in italiano L2. Milano, Franco Angeli.
  • Manella, C. (2003). Giusto! Test di grammatica italiana, Tante domande sui temi della grammatica italiana, tre livelli di . Firenze, Progetto Lingua Edizioni.
  • Veronesi, I., Zambelli, E. (2006). Arricchimento lessicale, attivitá linguistiche con gli sfondi integratori su semantica e figure retoriche. Trento, Erickson.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr