Vyučující
|
-
Marini Alessandro, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kováčová Lenka, Mgr.
-
Tabacchini Paolo, Mgr. Ph.D.
-
Skříčková Eva, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem kurzu je rozvíjení schopnosti vyjadřovat se spontánně a plynule k bohaté škále témat; flexibilní a aktivní užití jazyka pro společenské, akademické a profesionální účely. Hlavní pozornost je věnována slovní zásobě, prostředkům k jejímu rozšíření a frazeologii.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je ozvíjení schopnosti vyjadřovat se spontánně a plynule k bohaté škále témat; flexibilní a aktivní užití jazyka pro společenské, akademické a profesionální účely. Durante il corso verranno proposti agli studenti testi autentici di notevole complessita', in modo da poter consolidare la loro conoscenza delle strutture morfologiche dell'italiano. L'analisi testuale viene sempre affiancata da esercizi sul lessico, sulla morfologia, sull'ortografia.
Lo studente, grazie alla frequenza del corso, avra' la possibilita' di perfezionare il controllo delle strutture sintattiche e morfologiche dell'italiano, e di sviluppare abilita' di comprensione testuale. Le attivita' proposte riusciranno anche a rafforzare la produzione orale e scritta dello studente, nonche' la sua competenza teorica su strutture morfologiche di notevole complessit?.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Písemný test
Aktivní účast na přednáškách i cvičeních, příprava na každou hodinu. Písemný test a ústní zkouška prověřují znalost probrané látky.
|
Doporučená literatura
|
|