Vyučující
|
-
Marini Alessandro, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kováčová Lenka, Mgr.
-
Tabacchini Paolo, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Systematické zdokonalování jazykových a komunikačních schopností, procvičování gramatických jevů (minulé časy indikativu a jejich použití, nepravidelná slovesa, futurum, stupňování, osobní a vztažná zájmena, kondicionál) a slovní zásoby současné italštiny. Rozvíjení schopnosti spontánně a plynule komunikovat v italském jazyce na konkrétní i abstraktní témata, s adekvátně zvoleným registrem, výslovností a intonací dle daného kontextu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je praktické zvládnutí italské gramatiky a slovní zásoby v daném rozsahu a rozvíjet schopnost komunikativní interakce. Durante il corso verranno proposti agli studenti testi autentici di scarsa complessita', in modo da poter consolidare la loro conoscenza delle strutture morfologiche di base dell'italiano. L'analisi testuale viene sempre affiancata da esercizi sul lessico, sulla morfologia, sull'ortografia.
Lo studente, grazie al corso proposto, avra' la possibilita' di familiarizzare con le strutture elementari dell'italiano, e di sviluppare elementari abilita' di comprensione testuale. Le attivita' proposte riusciranno anche a rafforzare la produzione orale e scritta dello studente, nonche' a gettare le basi della sua competenza teorica sulla morfologia di base dell'italiano.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemný test
Aktivní účast na cvičeních, příprava na každou hodinu. V zápočtovém testu se prověřuje znalost probrané látky.
|
Doporučená literatura
|
|