Vyučující
|
-
Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
|
Obsah předmětu
|
Probíraná témata: 1. Self management tvůrce firmy 2. Analýza trhu 3. Detailní plán projektu 4. Finanční struktura 5. Bussiness plán 6. Právní formy obchodních firem ve Francii a v ČR 7. Vyjednávání 8. Prezentace bussiness plánu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická)
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky podnikaní a s tím spojené finančního řízení a právního zázemí. Studenti umí sestavit bussiness plán. Jsou brány v potaz i měkké dovednosti jako vyjednávání, prezentace a sebeřízení.
studenti umí sestavit business plán
|
Předpoklady
|
Předpokládá se absolvování předmětu Odborný jazyk pro řízení podniku 1-5.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta
Splnění předmětu je podmíněno přítomností studenta ve výuce, systematickou přípravou na jednotlivé hodiny a aktivní účastí na seminářích. U zkoušky se prověřuje znalost probrané látky.
|
Doporučená literatura
|
-
Fréry, F., Gerry J., Whittington, R., Scholes, K. (2011). Stratégie. Paris.
-
Kotler, P., Keller, K., Manceau, D., Dubois B. (2009). Marketing, management. Paris.
-
Papin, R. (2011). La création d?entreprise. Paris.
-
Vernimmen, P. (2000). Finance d?entreprise. Paris.
|