Předmět: Odborný jazyk 6

« Zpět
Název předmětu Odborný jazyk 6
Kód předmětu KRF/OJ6
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Francouzština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
Obsah předmětu
1. Self management tvůrce firmy 2. Analýza trhu 3. Detailní plán projektu 4. Finanční struktura 5. Bussiness plán 6. Právní formy obchodních firem ve Francii a v ČR 7. Vyjednávání 8. Prezentace bussiness plánu

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
  • Účast na výuce - 24 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 24 hodin za semestr
Výstupy z učení
Cílem je předmětu je uvést studenty do problematiky podnikaní a s tím spojené finančního řízení a právního zázemí. Studenti umí sestavit bussiness plán. Jsou brány v potaz i měkké dovednosti jako vyjednávání, prezentace a sebeřízení. Kurz je sestaven interaktivní formou s využitím inovativních metod v rámci e-learningového prostředí Moodle. Studenti pracují s aktuálními materiály a získávají tak aktivní slovní zásobu v oblasti finančního řízení odpovídající potřebám trhu práce.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia. Studenti umí sestavit business plán.
Předpoklady
Absolvování předmětů Odborný jazyk 1, 2, 3, 4, 5.

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Seminární práce

Práce s e-learningovým prostředím Moodle. Reakce na diskuze, plnění zadaných úkolů v Moodle. Povinná četba. Kurz je ukončen vypracováním bussiness plánu a ústní zkouškou.
Doporučená literatura
  • Fréry, F., Gerry J., Whittington, R., Scholes, K. (2011). Stratégie. Paris.
  • Kotler, P., Keller, K., Manceau, D., Dubois B. (2009). Marketing, management. Paris.
  • Papin, R. (2011). La création d?entreprise. Paris.
  • Vernimmen, P. (2000). Finance d?entreprise. Paris.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr