Vyučující
|
-
Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do Řízení lidských zdrojů 2. Nábor pracovníků 3. CV, motivační dopis 4. Řízení kariéry 5. Ohodnocení 6. Vzdělání 7. Coaching, mentoring 8. Řízení pracovních míst - diverzita 9. Odměňování, pracovní doba 10. Odchod z firmy
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem je předmětu je seznámit studenty s problematikou řízení lidských zdrojů a upozornit na rozdíly mezi pracovním právem v ČR a ve Francii. Studenti jsou připraveni se ucházet o pracovní místo. Kurz je sestaven interaktivní formou s využitím inovativních metod v rámci e-learningového prostředí Moodle. Studenti pracují s aktuálními materiály a získávají tak aktivní slovní zásobu v oblasti řízení lidských zdrojů odpovídající potřebám trhu práce.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia. Studenti dokážou vysvětlit principy řízení lidských zdrojů ve francouzském jazyce a umí je aplikovat v konkrétní situaci. Studenti umí napsat životopis a motivační dopis.
|
Předpoklady
|
Absolvování předmětu Odborný jazyk 1, 2, 3, 4.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
Práce s e-learningovým prostředím Moodle. Reakce na diskuze, plnění zadaných úkolů v Moodle. Povinná četba. Kurz je ukončen zápočtovým testem ve formě případové studie.
|
Doporučená literatura
|
-
Baden, A. (2003). Le Grand Livre du CV. Paris.
-
Escaffre, D., Forgeot, J. (2010). Réussir son entretien d'embauche. Paris.
-
Guillot- Soulez, C., Cloet H., Landrieux-Kartochian, S. (2001). Les exercises de Gestion des Resources Humaines. Paris.
-
Guillot- Soulez, C. (2011). La Gestion des Resources Humaines. Paris.
|