Vyučující
|
-
Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
-
Pisklák Stanislav, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Obsah kurzu : 1. Introduction au commerce international 2. Évolution du commerce international 3. Environnement économique, légal et géopolitique des échanges internationaux 4. Organisation de l'entreprise internationale 5. Formes de présence ? l'étranger 6. Communication internationale 7. Le transport 8. Techniques de paiement
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Kur si klade za cíl prohloubit znalost slovní zásoby týkající se mezinárodního obchodu. Studenti se snaží řešit problémy, s nimiž se mohou setkat v nadnárodních společnostech.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia: Studenti umí analyzovat text, mají znalost základní terminologie týkající se mezinárodního obchodu.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Písemný test
- aktivní účast (max. 2 absence) - průběžné plnění zadaných úkolů - zápočtový test
|
Doporučená literatura
|
-
Kidlesová, Z., Priesolová, J. (2010). Le français dans léconomie. Francouzština v hospodářství. Praha 4.
-
Legrand, Ch., Martini, H. (2008). Commerce international. Paris.
-
Rainelli, M. (2003). La nouvelle théorie du commerce international. La Découverte.
|