Vyučující
|
-
Ševčíková Olga, RNDr. Ph.D.
-
Jáč Martin, RNDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Metodika tvorby moderních didaktických materiálů. Pozice výukových programů v edukačním procesu. Klasifikace výukových materiálů v souvislosti s jejich praktickým využitím. Učebnice přírodopisu jako kurikulární objekt. Odraz nové koncepce vzdělávání v učebnicích přírodopisu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Metodika tvorby moderních didaktických materiálů. Pozice výukových programů v edukačním procesu. Klasifikace výukových materiálů v souvislosti s jejich praktickým využitím. Učebnice přírodopisu jako kurikulární objekt. Odraz nové koncepce vzdělávání v učebnicích přírodopisu.
Student zvládne vytvořit vlastní výukové materiály.
|
Předpoklady
|
Žádné požadavky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou
Práce s PC, připojení k internetu. Účast na konzultacích, kde jsou přednášena vybraná témata. Další získávání poznatků se uskutečňuje řízeným samostudiem dle studijní literatury.
|
Doporučená literatura
|
-
Pavelková, J. (2002). Oborová didaktika biologie a geologie. Praha.
|