Vyučující
|
-
Hlaváček Lukáš, Mgr. Ph.D.
-
Ševčíková Olga, RNDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Metodika tvorby moderních didaktických materiálů. Pozice výukových programů v edukačním procesu. Klasifikace výukových materiálů v souvislosti s jejich praktickým využitím. Učebnice přírodopisu jako kurikulární objekt. Odraz nové koncepce vzdělávání v učebnicích přírodopisu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Metodika tvorby moderních didaktických materiálů. Pozice výukových programů v edukačním procesu. Klasifikace výukových materiálů v souvislosti s jejich praktickým využitím. Učebnice přírodopisu jako kurikulární objekt. Odraz nové koncepce vzdělávání v učebnicích přírodopisu.
Student zvládne vytvořit vlastní výukové materiály.
|
Předpoklady
|
Žádné požadavky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor
Znalosti v rozsahu základní studijní literatury a přednášek.
|
Doporučená literatura
|
-
KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. 1. vyd. Praha: Portál 1996. 155 s..
-
VOSNIADOU, S. - BROPHY, J. a kol. Efektivní učení ve škole. 1. vyd. Praha: Portál, 2005. 136 s..
|