Vyučující
|
-
Ševčíková Olga, RNDr. Ph.D.
-
Hradílek Zbyněk, RNDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Pracovní metody systematické botaniky. Současné názory na vývoj vyšších rostlin. Přehled třídění vyšších rostlin, vývojově původní a odvozené znaky. Systém rostlin s akcentem na středoevropskou květenu. Mechorosty, kapraďorosty, semenné rostliny, nahosemenné (vývojové stupně). Přehled vybraných druhů a skupin. Jejich hospodářský význam.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Pracovní metody systematické botaniky. Současné názory na vývoj vyšších rostlin. Přehled třídění vyšších rostlin, vývojově původní a odvozené znaky. Systém rostlin s akcentem na středoevropskou květenu. Mechorosty, kapraďorosty, semenné rostliny, nahosemenné (vývojové stupně). Přehled vybraných druhů a skupin. Jejich hospodářský význam.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Vzdělávání se uskutečňuje třemi formami: konzultace na fakultě s vyučujícím, konzultace s vyučujícím elektronickou poštou a formou samostudia včetně vypracování samostatné seminární práce na zvolené téma. Konzultace s vyučujícím mají charakter semináře a tutoriálu. Pro studenty je účast na konzultacích povinná. Na konzultacích je studentům doporučena další literatura a prameny k samostudiu, a zpracování seminární práce. Na konzultacích tyto práce studenti prezentují. Elektronickou poštou konzultují studenti s vyučujícím průběh zpracování seminární práce, další literární zdroje a studijní materiály k samostudiu.
|
Doporučená literatura
|
-
Novák, F.A. (1972). Vyšší rostliny 1, 2. ČSAV, Praha.
|