Název předmětu | Vyšší rostliny II |
---|---|
Kód předmětu | KPŘ/KVY2Q |
Organizační forma výuky | Konzultace + Cvičení + On-line aktivity |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Pracovní metody systematické botaniky. Současné názory na vývoj vyšších rostlin. Přehled třídění vyšších rostlin, vývojově původní a odvozené znaky. Systém rostlin s akcentem na středoevropskou květenu. Mechorosty, kapraďorosty, semenné rostliny, nahosemenné (vývojové stupně). Přehled vybraných druhů a skupin. Jejich hospodářský význam.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Výstupy z učení |
Pracovní metody systematické botaniky. Současné názory na vývoj vyšších rostlin. Přehled třídění vyšších rostlin, vývojově původní a odvozené znaky. Systém rostlin s akcentem na středoevropskou květenu. Mechorosty, kapraďorosty, semenné rostliny, nahosemenné (vývojové stupně). Přehled vybraných druhů a skupin. Jejich hospodářský význam.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
Vzdělávání se uskutečňuje třemi formami: konzultace na fakultě s vyučujícím, konzultace s vyučujícím elektronickou poštou a formou samostudia včetně vypracování samostatné seminární práce na zvolené téma. Konzultace s vyučujícím mají charakter semináře a tutoriálu. Pro studenty je účast na konzultacích povinná. Na konzultacích je studentům doporučena další literatura a prameny k samostudiu, a zpracování seminární práce. Na konzultacích tyto práce studenti prezentují. Elektronickou poštou konzultují studenti s vyučujícím průběh zpracování seminární práce, další literární zdroje a studijní materiály k samostudiu. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (BB17) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Přírodopis a environmentální výchova se zaměřením na vzdělávání minor (BB24-X) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (BB17) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (BB16) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Přírodopis a environmentální výchova se zaměřením na vzdělávání minor (BB24-X) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |