Název předmětu | Zoologie bezobratlých |
---|---|
Kód předmětu | KPŘ/BZOLQ |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Historický vývoj klasifikace živočichů. Přehled a současné představy o fylogenezi bezobratlých. Základní stavební plány bezobratlých živočichů. Charakteristiky, rozšíření, biologie, ekologie a praktický význam jednotlivých skupin -"Archezoa" (Archamoebae, Metamonada, Microspora, Parabasala), Protozoa (Alveolata, Sarcodina, Euglenozoa) a bezobratlých Metazoa.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Přednášení
|
Výstupy z učení |
Historický vývoj klasifikace živočichů. Přehled a současné představy o fylogenezi bezobratlých. Základní stavební plány bezobratlých živočichů. Charakteristiky, rozšíření, biologie, ekologie a praktický význam jednotlivých skupin -"Archezoa" (Archamoebae, Metamonada, Microspora, Parabasala), Protozoa (Alveolata, Sarcodina, Euglenozoa) a bezobratlých Metazoa.
nejsou |
Předpoklady |
nejsou
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Známkou
Znalosti v rozsahu základní studijní literatury a přednášek. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (BB17) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |