Vyučující
|
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Rašková Miluše, doc. PaedDr. Ph.D.
-
Vavrdová Alena, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Vzdělávací systém v ČR. 2. Vzdělávací systémy v zemích studentů. 3. seznámení s tématem projektu a jeho koncepcí.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
- Semestrální práce
- 15 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem projektu je dát studentům možnost věnovat se specifickým tématům výchovy a vzdělávání dle vlastního výběru.
Studenti budou vybaveni kompetencemi, které získají v návaznosti na obsah a cíle předmětu.
|
Předpoklady
|
Všeobecná orientace v oblasti pedagogiky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Esej, Rozhovor
Studenti si připraví prezentaci vzdělávacího systému v jejich zemi a téma, které zpracovali.
|
Doporučená literatura
|
-
BENNET, N. (1976). Teaching Styles and Pupil Progress. London.
-
GARDNER, H. (2006). The development and education of the mind: The collected works of Howard Gardner. London.
|