-
Bečvářová, Z. (2003). Současná mateřská škola a její řízení. Praha: Portál.
-
Kollariková, Z., Pupala, B. (2001). Předškolní a primární pedagogika. Praha.
-
Komenský, J. A., & Havelka, T. (2007). Informatorium školy mateřské. Praha: Academia.
-
NELEŠOVSKÁ, A. (2005). Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Praha: Grada.
-
NELEŠOVSKÁ, A., SPÁČILOVÁ, H. (2005). Didaktika primární školy. Olomouc : UP.
-
Petty, G., & Kovařík, Š. (2008). Moderní vyučování. Praha: Portál.
-
Prášilová, M. (2006). Tvorba vzdělávacího programu. V Praze: Triton.
-
Průcha, J. (2002). Učitel. Současné poznatky o profesi. Praha : Portál.
-
RAŠKOVÁ, M. (1999). Úvod do elementárního učení o přírodě a společnosti. (Historie, současnost a perspektivy prvouky). Olomouc : VUP.
-
Rýdl, K., & Šmelová, E. (2012). Vývoj institucí pro předškolní výchovu (1869?2011). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Šmelová, E. (2006). Mateřská škola a její učitelé v podmínkách společenských změn: teorie a praxe. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
ŠMELOVÁ, E. (2004). Mateřská škola. Teorie a praxe I.. Olomouc: UP.
-
Šmelová, E. (2008). Ohlédnutí do historie předškolní výchovy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Šmelová, E., Petrová, A., & Souralová, E. (2012). Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
VAVRDOVÁ, A. (2009). Didaktika vlastivědy. Olomouc : UP.
-
VÚP. (2004). Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha.
|