Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Activating (Simulations, Games, Dramatization)
|
-
BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. (2007). Diagnostika dítěte předškolního věku. Brno : Computer Press.
-
BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. Školní zralost. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2569-4..
-
KLENKOVÁ, J., KOLBÁBKOVÁ, E. (2005). Diagnostika předškoláka. Brno : MC nakladatelství.
-
KREJČOVÁ, V., KARGEROVÁ, J. a a SYSLOVÁ, Z. (2015). Individualizace v mateřské škole. Praha: Portál.
-
Langmeier, J., & Krejčířová, D. (2006). Vývojová psychologie. Praha: Grada.
-
MONATOVÁ, L. (2000). Speciálně pedagogická diagnostika z hlediska vývoje dětí. Brno : Paido.
-
SPÁČILOVÁ, H. (2003). Pedagogická diagnostika v primární škole 1.. Olomouc: Nakladatelství Olomouc.
-
Svobodová, E., Vítečková, M. a kol. (2017). Osobnost předškolního pedagoga. Praha: Portál.
-
Syslová, Z., Kratochvílová, J., Fikarová, T. (2018). Pedagogická diagnostika v MŠ: práce s portfoliem dítěte. Praha.
-
ŠMELOVÁ, E. a kol. (2012). Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
ŠMELOVÁ, E. (2016). Individualizace ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku. Olomouc: UP.
-
Tomanová, D. (2006). Úvod do pedagogické diagnostiky v mateřské škole. Olomouc: UP.
-
ZELINKOVÁ, O. (2001). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program - nástroje pro prevenci, nápravu a integraci.. Praha: Portál.
|