Vyučující
|
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Rašková Miluše, doc. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Seminář je zaměřen na aktuální témata k pedagogické praxi.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 4 hodiny za semestr
|
Výstupy z učení
|
Seminář je zaměřen na aktuální problémy pedagogické teorie a praxe. Jeho snahou je vést studenty ke sledování aktuálního pedagogického dění, seznámit je s nejnovějšími přístupy a trendy ve výchovně vzdělávací oblasti, dokázat je analyzovat a hodnotit a využívat ve své vlastní pedagogické činnosti.
Studenti získají kompetence odpovídající stanoveným cílům
|
Předpoklady
|
Students accquire qualification according to defined objectives
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Esej
Credit Requirements: 1. Students must attend 11 of the 12 lessons. 2. Students must successfully pass the final project. List of Course Assessments: 1. Lesson Attendance & Participation 2. Comprehensive Final Project o Create and Perform a Think Aloud in a Read Aloud o Create a Mini-Lesson for Comprehension Strategies o Demonstrate knowledge and integration of group work, assessment, differentiation, scaffolding and higher level thinking questions
|
Doporučená literatura
|
-
Jeřábek,J.,Tupý,J. (2005). Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha.
-
Nelešovská,A., Spáčilová, H. (2008). Didaktika primární školy. Olomouc.
|