Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Work with Text (with Book, Textbook), Observation, Group work
|
-
BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. Školní zralost. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2569-4..
-
DITTRICH, P. (1993). Pedagogicko-psychologická diagnostika. 2., upr. vyd. 121 s.. Jinočany: H & H.
-
DVOŘÁKOVÁ, M. (1995). Pedagogicko-psychologická diagnostika I.. České Budějovice : Jihočeská univerzita.
-
DVOŘÁKOVÁ, M. (1999). Pedagogicko-psychologická diagnostika II.. České Budějovice : Jihočeská univerzita.
-
Gillernová, I., Krejčová, L. a kol. (2014). Sociální dovednosti ve škole.. Praha: Grada.
-
JANDERKOVÁ, Dita. (2014). Pedagogická diagnostika: cvičebnice. Vyd. 1.. Brno: Mendelova univerzita v Brně.
-
MALACH, Josef, ed. a SIKOROVÁ, Zuzana, ed. (2014). Pedagogická diagnostika a profese učitele. Vyd. 1. 108 s.. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě.
-
OTAVOVÁ MARCELA. Pedagogická diagnostika. Olomouc : UP. 2025.
-
porubčanová dáša. (2018). Školní zralost a odklady školní docházky. Praha.
-
Spáčilová, H. (2009). Pedagogická diagnostika v primární škole. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
ŠMELOVÁ, E., PETROVÁ, A., SOURALOVÁ, E. (2012). Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky. Olomouc: UP.
-
ZELINKOVÁ, O. (2001). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací plán. Praha: Portál.
|