Lecture, Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Work with Text (with Book, Textbook), Observation, Activating (Simulations, Games, Dramatization)
- Preparation for the Course Credit
- 20 hours per semester
- Semestral Work
- 10 hours per semester
|
-
FILOVÁ, H., SVOBODOVÁ, J. (2007). Výběr z reformních i současných edukačních koncepcí. Brno : MSD.
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E. (1996). Waldorfská škola. 1.vyd.. Olomouc : Hanex.
-
HAINSTOCK, E. G. (1999). Metoda Montessori a jak ji učit doma: školní léta. Praha : Pragma.
-
HELMS, W. (1996). Lépe motivovat - méně rozčilovat. Praha : Portál.
-
JANÍK, T. (2007). Marie Montessoriová a její pedagogický koncept. In Svobodová a kol. Výběr z reformních edukačních koncepcí.. Brno : MSD, s.r.o.
-
Martin, D. (2004). Activities for iInteractive whiteboards.. Helbling.
-
MUHLHAUSEROVÁ, H. (2000). Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a písankám pro 1. ročník ZŠ. Brno : Nová škola.
-
Nelešovská, A., Svobodová, J. (2005). Pedagogická praxe 2. Olomouc: Vydavatelství UP.
-
POLÁK, A., VALLA, J. (2007). Výuka podle daltonského plánu. In Svobodová a kol. Výběr z reformních edukačních koncepcí. Brno : MSD, s.r.o.
-
PRŮCHA, J. (2001). Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Praha : Portál.
-
Průcha, J. (1996). Alternativní školy. Praha: Portál.
-
RÝDL, K. (1994). Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. 1. vyd.. Brno: Marek Zeman.
-
RÝDL, K. (1999). Principy a pojmy pedagogiky Marie Montessori: učební pomůcka pro veřejnost. Praha : Public History.
-
SOLFRONK, J. (1995). Problematika organizačních forem vyučování a alternativního školství. Praha: PdF UK.
-
SVOBODOVÁ, J. A KOL. (2007). Výběr z reformních i současných edukačních koncepcí. Brno: MSD.
-
SVOBODOVÁ, J. (1996). Alternativní školy, 2. dopl. vyd.. Brno : Paido.
-
SVOBODOVÁ, J., JŮVA, V. (1995). Alternativní školy. Brno: Paido.
-
ŠIMÍČKOVÁ ČÍŽKOVÁ a kol. (2003). Přehled vývojové psychologie. Olomouc : UP.
-
VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. A KOL. (2007). Pedagogika pro učitele. Praha : Grada.
-
WENKE, H., RÖHRER, R. (2000). Ať žije škola: daltonská výuka v praxi. Brno, Paido.
-
WENKE, H., RÖHRER, R. (2003). Daltonské vyučování: stále živá inspirace. Brno : Paido.
-
ZELINKOVÁ, O. (1997). Pomoz mi, abych to dokázal. Praha: Portál.
|