-
ANDRESKOVÁ, J. et al. (2018). Rozvíjíme environmentální cítění dětí. Praha: Raabe.
-
BRTNOVÁ ČEPIČKOVÁ, I. (2013). Didaktika přírodovědného základu, 1. vyd.. Ústí nad Labem: Univerzita J.E.Purkyně.
-
BRTNOVÁ ČEPIČKOVÁ, I. (2010). Výběr témat z předškolní pedagogiky, vyd. 1. Ústí nad Labem: UJEP.
-
CORNELL, Joseph Bharat. (2012). Objevujeme přírodu: učení hrou a prožitkem. Vyd. 1.. Praha: Portál.
-
JANČAŘÍKOVÁ, K. (2017). Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání. 1. vydání. Praha: Raabe.
-
JANČAŘÍKOVÁ, K. (2019). Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků, 2. rozšířené vydání. Praha: PdF UK.
-
JANČAŘÍKOVÁ, K., HAVLOVÁ, J. (2014). Činnosti se zvířaty v předškolním vzdělávání. 1. vyd.. Praha: Raabe.
-
JANČAŘÍKOVÁ, K., KAPUCIÁNOVÁ, M. (2013). Činnosti venku a v přírodě v předškolním vzdělávání. 1. vyd.. Praha: Raabe.
-
KOTRBA, T., LACINA, L. (2015). Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. 3. vyd.. Brno: Barrister & Principal.
-
KOVALIK, Susan. (1995). Integrovaná tematická výuka: model. 2., opr. vyd.. Kroměříž: Spirála.
-
KROUFEK, R., JANOVEC, J., ŠIKULOVÁ, R. (2020). Budoucí učitelé mateřských škol pohledem environmentální a technické edukace. Vydání první. Ústí nad Labem: UJEP.
-
LEBLOVÁ, E. (2016). Environmentální výchova v mateřské škole. Vydání druhé. Praha: Portál.
-
SKÝBOVÁ, J. (2008). Environmentální výchovné projekty: pro učitelství MŠ a prvního stupně ZŠ. Praha: PdF UK.
-
ŠMELOVÁ, E. (2015). Bezvýhradná akceptace ve výchově dítěte. Olomouc: UPOL.
-
VALIŠOVÁ, A, KASÍKOVÁ, H., BUREŠ, M. (2011). Pedagogika pro učitele 2., rozš. a aktualiz. vyd.. Praha: Grada.
|