Vyučující
|
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Otavová Marcela, Mgr. Bc. Ph.D.
-
Kretková Hana, Mgr.
-
Bartošová Michaela, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Živá příroda v zimě 2. Práce v kontextu živé přírody 3. Specifické metody, organizační formy a prostředky při práci v MŠ v zimním období
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Příprava na zápočet
- 3 hodiny za semestr
- Semestrální práce
- 8 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 4 hodiny za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 2 hodiny za semestr
|
Výstupy z učení
|
Studenti se seznámi s rozmanitými činnostmi, které lze uplatňovat v rámci předškolního vzdělávání v období - zima.
Studenti získají kompetence odpovídající stanoveným cílům.
|
Předpoklady
|
Předpokladem jsou znalosti o přírodě a společnosti.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor, Seminární práce
Zpracovat projekt dle zadání vyučujícího.
|
Doporučená literatura
|
-
BUREŠOVÁ, K., KORVASOVÁ, H. (2003). Nápady pro mrňata a škvrňata. Kněžice : Chaloupky.
-
VALENTA, J. A KOL. (1993). Projektová metoda ve škole a za školou. Pohledy.. Praha : IPOS ARTAMA.
|