Vyučující
|
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Prášilová Michaela, doc. PhDr. Ph.D.
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Schmidtová Hana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Základní terminologie Autoevaluace v práci školy Autoevaluace jako proces řízení změny Proces autoevaluace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je zprostředkovat studentům znalosti a dovednosti v oblasti autoevaluace mateřské školy Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: používat s porozuměním správnou terminologii, osvojit si znalosti a dovednosti současných přístupů v oblasti řízení kvality v kontextu řízení změny, osvojit si dovednost postupu autoevaluace s použitím široké škály autoevaluačních metod.
Po absolvování předmětu bude student schopný: orientovat se v základní terminologii v oblasti autoevaluace prokáže znalosti v oblasti autoevaluace v práci mateřské školy, autoevaluace jako proces řízení změny, postup autoevaluace, tvorba plánu autoevaluace bude schopný aplikovat teoretické znalosti na podmínky konkrétní školy
|
Předpoklady
|
Teoretické znalosti z managementu školy.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Konzultace proběhnou prostřednictvím systému ZOOM, a to v době stanovené v rozvrhu. Prostřednictvím hromadného emailu student získá přístupové údaje pro konzultaci. Student zpracuje úkoly zadané v systému MOODLE. Prostřednictvím zpracovaných úkolů prokáže znalost a porozumění učiva.
|
Doporučená literatura
|
-
(2008). Autoevaluace mateřské školy. VÚP, Praha.
-
EGER, L. (2002). Strategie rozvoje školy. Plzeň: Cehtuma.
-
GOLD, A. (1998). Řízení současné školy.. Žďár nad Sázavou.
-
KRATOCHVÍLOVÁ, J. (2006). Teorie a praxe projektové výuky.. Brno: PdF MU.
-
POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ, J. (2012). Autoevaluace v praxi českých škol [online]. [cit. 2015-01-20]. Praha: NÚV.
-
VAŠŤATKOVÁ, J. Úvod do autoevaluace školy. Univerzita Palackého : Olomouc, 2007..
|