-
BENDL, S. (2003). Prevence a řešení šikany ve škole. Praha: ISV.
-
ČERMÁK, I. (1998). Lidská agrese a její souvislosti.. Žďár nad Sázavou : FAKTA.
-
DAŘÍLEK, P. Metafora jako možnost ovlivnění jedince.
-
DAŘÍLEK,P. Žák a agresivní chování.
-
ELLIOTTOVÁ, M. (1995). Jak ochránit své dítě.. Praha.
-
ERB, H. H. (2000). Násilí ve škole a jak mu čelit.. Praha.
-
KOLÁŘ, M. (2001). Bolest šikanování. Praha : Portál.
-
Kolář, M. (1997). Skrytý svět šikanování ve školách. Praha: Portál.
-
KOUKOLÍK, F., DRTILOVÁ, J. (2001). Zlo na každý den. Život s deprivanty. Praha: Makropulos.
-
Metodický pokyn MŠMT. (2001). Metodický pokyn ministra školství, mládeže a tělovýchovy k prevenci a řešení šikanování mezi žáky škol. In Věstník MŠMT ČR.
-
PARRY, J., CARRINGTON, G. (1995). Čelíme šikanování. Metodický mat. Institutu ped.-psychol. poradenství ČR.
-
ŘÍČAN, P. (1995). Agresivita a šikana mezi dětmi: jak dát dětem ve škole pocit bezpečí.. Praha.
-
ŘÍČAN, P. (1993). Šikanování jako psychologický problém. Čs. psychologie 37.
-
SCHNEIDER, M., F. (1997). Pomoc! Moje učitelka si na mne zasedla. Praha: Pragma.
|