-
Atkinsonová, R.L., Atkinson, R.C., Smith, E.E., Bem, D.J., Nolen-Hoeksema, S. Psychologie. Praha, 1995.
-
DICKERSON, P. Social psychology.
-
HAYESOVÁ, N. Základy sociální psychologie. 6. vyd. Praha: Portál 2011. 168 s. ISBN 978-80-7367-909-5..
-
HELUS, Z. (2007). Sociální psychologie pro pedagogy .Vyd. 1. Praha : Portál.
-
Hewstone, M., Stroebe, W.:. Sociální psychologie. Praha: Portál 2006..
-
Kučerová, H. (2013). Psychiatrické minimum. Praha: Grada.
-
KVINTOVÁ, J. Patopsychologie problémového dítěte.
-
MASH, E. J., BARKLEY, R. A. Child Psychopathology.
-
MATĚJČEK, Z. (2001). Psychologie nemocných a zdravotně postižených dětí. Jinočany: H&H.
-
MYERS, P., G. Social psychology.
-
Nakonečný, M. (2009). Sociální psychologie. Praha: Academia.
-
PAVLÍČKOVÁ, H. Social psychology.
-
Pöthe P. Emoční poruchy v dětství a dospívání.
-
PUGNEROVÁ, M., KONEČNÝ, J. Patopsychologie se zaměřením na psychologii handicapu.
-
ŘÍČAN, P. KREJČÍŘOVÁ, D. a kol. (2000). Dětská klinická psychologie. Praha, Grada.
-
Urbanovská, E., & Škobrtal, P. (2012). Sociální a pedagogická psychologie pro speciální pedagogy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Vágnerová, M., Hadj-Moussová, Z., & Štech, S. (1999). Psychologie handicapu. Praha: Karolinum.
-
Vybíral Z. (2009). Psychologie komunikace. Praha.
-
Výrost, J., Slaměník, I.:. Sociální psychologie - 2. přep. a roz. vyd. Praha, 2008.
-
WILMSHURST, L. Child and Adolescent Psychopathology: A Casebook.
|