-
ČÁP, J. (1980). Psychologie pro učitele. Praha : SPN.
-
DAŘÍLEK, P. a KUSÁK, P. (1998). Pedagogická psychologie - A.. Olomouc : VUP.
-
DAŘÍLEK,P.,KUSÁK,P. (1998). Pedagogická psychologie - B.. Olomouc : VUP.
-
Gallard, D., Cartmell, K.M. Psychology and education.
-
HADJ-MOUSSOVÁ, Zuzana. Pedagogická a sociální psychologie.
-
Hříbková, L.. (2008). Nadání a nadaní.. Grada.
-
Mareš, J. (1998). Styly učení žáků a studentů. Praha: Portál.
-
Mareš Jiří. (2013). Pedagogická psychologie. Praha: Portál.
-
ŘÍČAN, Pavel. S dětmi chytře a moudře: psychologie výchovy pro rodiče a prarodiče.
-
SEDLÁČKOVÁ, D. Rozvoj zdravého sebevědomí žáka.
-
SLAVIN, R. E. (2000). Educational psychology: theory and practice. Boston: Allyn and Bacon.
-
SMÉKALOVÁ, E. Vybrané otázky z pedagogické psychologie pro psychology.
-
Šmelová, E., Petrová, A., & Souralová, E. (2012). Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
ŠMELOVÁ, Eva et al. Pre-school education in the context of curriculum: children's readiness for compulsory school attendance in the context of selected EU countries - Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Poland..
-
Urbanovská, E., & Škobrtal, P. (2012). Sociální a pedagogická psychologie pro speciální pedagogy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Vacek, P. (2011). Psychologie morálky a výchova charakteru žáků. Hradec Králové.
-
WOOLFOLK, A. E. (2007). Educational psychology. Boston.
-
ZELINKOVÁ, O. (1994). Poruchy učení. Praha: Portál.
|