-
Krejčířová, D., & Langmeier, J. (2006). Vývojová psychologie. Praha: Grada Publishing.
-
Matějček, Z. (1996). Co, kdy a jak ve výchově dětí.. Praha : Portál.
-
MATĚJČEK, Z.. Rodiče a děti. Třetí, upravené vydání (ve Vyšehradu první). Praha: Vyšehrad,2017. ISBN 978-807429-797-7..
-
OAKLANDER, V. (2020). Třinácté komnaty dětské duše: tvořivá psychoterapie v duchu gestalt terapie.. Praha: Portál.
-
PLEVOVÁ I., PETROVÁ A. (2018). Vybrané kapitoly z obecné psychologie. Ostrava: Ostravská univerzita.
-
PLEVOVÁ, I., PUGNEROVÁ, M. (2022). Dětský výtvarný projev. V pedagogické praxi.. Praha: Grada.
-
Pugnerová Michaela. (2019). Psychologie: pro studenty pedagogických oborů. Praha: Grada.
-
ŘÍČAN, P. (2021). Cesta životem: vývojová psychologie. 4., doplněné vydání..
-
Špatenková, N. Poradenství pro pozůstalé: principy, proces, metody. Praha: Grada. 2013.
-
Špatenková, N. Smékalová, L. (2015). Edukace seniorů. Geragogika a gerontodidaktika. Praha: Grada.
-
Thorová, K. (2015). Vývojová psychologie. Proměny lidské psychiky od početí po smrt.. Praha: Portál.
-
Vágnerová, M. (2012). Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum.
-
Vágnerová, M. (2007). Vývojová psychologie II. Dospělost a stáří.. Praha: Karolinum.
-
VÁGNEROVÁ, Marie. (2017). Vývoj dětské kresby a její diagnostické využití. Praha: Raabe.
|