-
ČÁP, J. (1980). Psychologie pro učitele. Praha : SPN.
-
DAŘÍLEK, P. a KUSÁK, P. (1998). Pedagogická psychologie - A.. Olomouc : VUP.
-
DAŘÍLEK,P.,KUSÁK,P. (1998). Pedagogická psychologie - B.. Olomouc : VUP.
-
Gallard, D., Cartmell, K.M. Psychology and education.
-
HADJ-MOUSSOVÁ, Zuzana. Pedagogická a sociální psychologie.
-
Hříbková, L.. (2009). Nadání a nadaní.. Praha: Grada.
-
Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie. Praha.
-
Mareš, J. (1998). Styly učení žáků a studentů. Praha: Portál.
-
MASTROPIERI, M. A., SCRUGGS, T. S. (2004). The inclusive Classroom. New Jersey: Pearson Education Inc.
-
ŘÍČAN, P. (2013). S dětmi chytře a moudře: Psychologie výchovy pro rodiče a prarodiče. Praha: Portál.
-
Sedláčková D. (2009). Rozvoj zdravého sebevědomí žáka. Praha: Grada.
-
SLAVIN, R., E. (2000). Educational psychology: theory and practice. Boston: Allyn and Bacon.
-
SMÉKALOVÁ, E. Vybrané otázky z pedagogické psychologie pro psychology.
-
Šmelová, E., Petrová, A., & Souralová, E. (2012). Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
ŠMELOVÁ, Eva et al. Pre-school education in the context of curriculum: children's readiness for compulsory school attendance in the context of selected EU countries - Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Poland..
-
URBANOVSKÁ, E. (2006). Sociální a pedagogická psychologie. Olomouc: PdF UP.
-
Vacek, P. (2011). Psychologie morálky a výchova charakteru žáků. Hradec Králové.
-
WOOLFOLK, A. E. (1993). Educational psychology. Boston: Allyn and Bacon.
-
Zelinková, O. Poruchy učení.
|