Název předmětu | Vývojová psychologie |
---|---|
Kód předmětu | KPS/KPVPQ |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 1 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - vysvětlit význam a předmět vývojové psychologie, - charakterizovat jednotlivé vývojové koncepce, modely a zákony, - analyzovat jednotlivé vývojové etapy jedince, - uvést příklady psychologických poznatků z praxe, - uvést vztahy mezi dětskou kresbou a jeho psychikou. Témata: Předmět a význam vývojové psychologie, vývojové koncepce, modely a zákony, nastíněny periodizace vývoje člověka a charakteristika jeho jednotlivé etapy, příklady psychologických poznatků v praxi, pozorování dětí v přirozených podmínkách, sejmutí a rozbor dětských kresebných výtvorů apod.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy (BB17) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |