-
Belz, H., Siegrist, M. (2001). Klíčové kompetence a jejich rozvíjení.. Praha: Portál.
-
BENDL, S. (2004). Kázeňské problémy ve škole. Praha:Triton.
-
BENDL, S. Školní kázeň v teorii a praxi. Praha: Trioton,2011. ISBN 978-80-7387-432-2..
-
BENDL, S. (2005). Ukázněná třída aneb Kázeňské minimum pro učitele. Praha:Triton.
-
Čáp, J., Mareš, J. (2001). Psychologie pro učitele. Praha.
-
De VITO, J. A. (2001). Základy mezilidské komunikace.. Praha.
-
Fontana, D. (2004). Psychologie ve školní praxi.. Praha: Portál.
-
HAYESOVÁ, N. (1998). Základy sociální psychologie. Praha : Portál.
-
HELUS, Z. (2007). Sociální psychologie pro pedagogy. Praha: Grada.
-
HERMOCHOVÁ, S. (2004). Hry pro dospělé. Praha.
-
Hewstone, M., Stroebe, W., & Brejlová, D. (2006). Sociální psychologie: moderní učebnice sociální psychologie. Praha: Portál.
-
Komárková, R.; Slaměník, I.; Výrost, J. (2001). Aplikovaná sociální psychologie 3.. Praha: Grada Publishing.
-
KOŤÁTKOVÁ, S. (2014). Dítě a mateřská škola. Praha: Grada.
-
MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. (1995). Komunikace ve škole.. Brno.
-
Mareš Jan. (2013). Pedagogická psychologie. Praha.
-
ŘÍČAN, Pavel. S dětmi chytře a moudře: psychologie výchovy pro rodiče a prarodiče.
-
VALIŠOVÁ, A. a kol. (2012). Autorita v edukační a sociální práci.. Pardubice: Univerzita Pardubice.
-
Vybíral, Z. (2003). Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci. Praha: Portál.
-
Zimbardo. (2014). Luciferův efekt ? Jak se z dobrých lidí stávají lidé zlí. Academia.
|