-
Bertrand, Y. (1998). Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál.
-
Čáp, J., & Mareš, J. (2007). Psychologie pro učitele. Praha: Portál.
-
Dařílek, P., & Kusák, P. (2001). Pedagogická psychologie. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého.
-
Fontana, D., & Balcar, K. (2010). Psychologie ve školní praxi: příručka pro učitele. Praha: Portál.
-
Jedlička, R., Koťa, J., Slavík, J. (2018). Pedagogická psychologie pro učitele. Psychologie ve výchově a vzdělávání.. Praha: Grada.
-
KOHOUTEK, R. (2006). Psychologie osobnosti a zdraví žáka. Brno: Masarykova univerzita.
-
LAŠEK, J. (2007). Sociálně psychologické klima školních tříd a školy. Hradec Králové: Gaudeamus.
-
MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. (1990). Sociální a pedagogická komunikace ve škole. Praha: SPN.
-
Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie. Praha:Portál.
-
Mareš, J. (1998). Styly učení žáků a studentů. Praha: Portál.
-
Průcha, J. (2002). Učitel. Současné poznatky o profesi. Praha : Portál.
-
PRŮCHA, Jan. (2020). Psychologie učení: teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi.. Praha: Grada.
-
Štech, S., Zapletalová, J. (2013). Úvod do školní psychologie. Praha: Portál.
-
Vágnerová, M. (1997). Psychologie problémového dítěte školního věku. Praha: Karolinum.
|