-
CROWL, T., K., KAMINSKI,S., PODELL,D.M. (1997). Educational psychology : Windows on teaching.. Madison.
-
Čáp, J., & Mareš, J. (2007). Psychologie pro učitele. Praha: Portál.
-
DAŘÍLEK, P. a KUSÁK, P. (1998). Pedagogická psychologie - A.. Olomouc : VUP.
-
DAŘÍLEK,P.,KUSÁK,P. (1998). Pedagogická psychologie - B.. Olomouc : VUP.
-
DOROŠINA, Vera Anatol'jevna, ed. Problems and Prospects of Development of Education in the 21st Century: Achievement of Personhood in Professional Sphere (Philosophical and Psychology and Pedagogical Aspects): materials of the IV international scientific conference on April 10-11, 2014..
-
EGGEN, P., KAUCHAK, D. Educational psychology.
-
Fontana, D. (2003). Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál.
-
HAGEMANN, Wolfgang. Syndrom vyhoření u učitelů: příčiny, pomoc, terapie.
-
HŘÍBKOVÁ, L. (2005). Nadání a nadaní. Praha: UK.
-
Kolář, M. Nová cesta k léčbě šikany.
-
LONG, M. The psychology of education..
-
MAREŠ, J. Klima školní třídy: dotazník pro žáky.
-
Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie.. Praha: Portál.
-
SEDLÁČKOVÁ, D. Rozvoj zdravého sebevědomí žáka.
-
SMÉKALOVÁ, E. Vybrané otázky z pedagogické psychologie pro psychology.
-
URBANOVSKÁ, E. (2006). Sociální a pedagogická psyvhologie. Olomouc : UP.
-
Vacek, P. (2011). Psychologie morálky a výchova charakteru žáků. Hradec Králové.
-
Vágnerová, M. (2014). Současná psychopatologie pro pomáhající profese. Praha: Portál.
|