Vyučující
|
-
Váchová Lucie, Mgr. Ph.D.
-
Plevová Irena, doc. PhDr. Ph.D.
-
Lacková Lucia, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " znát základní fáze diagnostického procesu " umět rozpoznat vliv protodiagnostických fenoménů " rozpoznat vliv vlastní osobnosti na výsledky diagnostického procesu " orientovat se v základních diagnostických metodách vhodných pro poznání dítěte v období raného a předškolního věku " znát diagnostické metody vhodné k posuzování školní zralosti a připravenosti " vyjmenovat činitele, kteří mohou zkreslovat výsledky diagnostického procesu dítěte
|
Předpoklady
|
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " znát základní fáze diagnostického procesu " umět rozpoznat vliv protodiagnostických fenoménů " rozpoznat vliv vlastní osobnosti na výsledky diagnostického procesu " orientovat se v základních diagnostických metodách vhodných pro poznání dítěte v období raného a předškolního věku " znát diagnostické metody vhodné k posuzování školní zralosti a připravenosti " vyjmenovat činitele, kteří mohou zkreslovat výsledky diagnostického procesu dítěte
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
ISP - upřesnění požadavků na základě osobní domluvy s vyučující.
|
Doporučená literatura
|
-
Říčan, P., & Krejčířová, D. (2006). Dětská klinická psychologie. Praha: Grada Publishing.
-
Svoboda M. a kol. (2021). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Portál.
-
Vágnerová, M., Klégrová, J. (2008). Poradenská psychologická diagnostika dětí a mládeže. Praha: Karolinium.
|