Vyučující
|
-
Bellová Jana, Ing. Ph.D.
-
Filipec Ondřej, Mgr. et Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Podnikatel a osoba/osobnost podnikatele. 2. Jak začít podnikat. 3. Založení podnikatelského subjektu. 4. Hodnota a segmenty zákazníků. 5. Co se lze naučit od konkurence. 6. Produkt. 7. Testování produktu a zpětná vazba. 8. Srdce podnikání. 9. Vztahy se zákazníky/odberateli. 10. Náklady. 11. Finanční výkazy a účetnictví. 12. Finanční možnosti pro malé podniky. 13. Shrnutí.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s právními a ekonomickými aspekty globálního podnikání.
Student - získá znalosti z oblasti podnikání včetně právních a ekonomických aspektů. - je schopen pochopit vzájemnou propojenost ekonomických a právních aspektů podnikání v globální ekonomice - je schopen aplikovat získané znalosti v praxi
|
Předpoklady
|
Absolvování tohoto předmětu není podmíněno absolvováním některého jiného předmětu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Písemný test
Aktivní účast na seminářích včetně průběžného plnění zadaných úkolů dle požadavků vyučujícího ( MOODLE).
|
Doporučená literatura
|
-
Knight, K. (2020). First time enterpreneur? Set your strategy, master your mindset and turn your business into reality.
-
Pinson, L. (2014). Steps to small business start-up..
|