Předmět: Tvorba bakalářského projektu a jeho pilotáž

« Zpět
Název předmětu Tvorba bakalářského projektu a jeho pilotáž
Kód předmětu KPG/ŠTP@
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 2
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Petrová Jitka, PhDr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cíle: Předmět navazuje na seminář k přípravě bakalářské práce. Je koncipován jako aplikace teoretických znalostí do vlastní činnosti k bakalářské práci. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: aplikovat teoretické znalosti o bakalářské práci na vlastní činnost při jejím zpracovávání, zpracovat teze bakalářské práce, realizovat pilotáž k praktické části bakalářské práce.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Výstupem je tvorba tezí bakalářské práce (v rozsahu 5-10 stran), obsahujících úvod do řešené problematiky, rešerši literatury a rozpracovanou metodiku zpracování praktické části bakalářské práce.
Doporučená literatura
  • GAVORA, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido.
  • HENDL, J. (2012). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál.
  • HENDL, J. (2012). Přehled statistických metod: analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál.
  • HOLOUŠOVÁ, D., KROBOTOVÁ, M. (2005). Diplomové a závěrečné práce. Olomouc : VUP.
  • HOY, K. W. (2010). QuantitativeResearch in Education: A Primer. USA: SAGE.
  • CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu.. Praha.
  • KUBÁTOVÁ, H., ŠIMEK, D. (2007). Od abstraktu do závěrečné práce. Olomouc : UP.
  • PETRUSEK, M. (1969). Sociometrie. Praha.
  • PRŮCHA, J. (1997). Pedagogický výzkum a vzdělávací politika. Vytváření mostů. Praha: UK.
  • PUNCH, K. (2008). Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál.
  • SCHNEIDEROVÁ, S. (2012). Jak nepsat diplomovou práci. Olomouc: UP.
  • SKUTIL, M. a kol. (2011). Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha, Portál.
  • SKUTIL, M., KŘOVÁČKOVÁ, B. (2006). Diplomová práce a empirický výzkum pedagogických jevů. Hradec Králové : Gaudeamus.
  • STOLINSKÁ, D. (2011). Kvalitativní přístup k interpretaci dat získaných prostřednictvím kvantitativního výzkumu v oblasti interakce učitel-žák na primární škole. In Smíšený design v pedagogickém výzkumu.. Brno: PdF MU.
  • STOLINSKÁ, D. (2010). TIVT - stále živá technika měření efektivity interakce učitel-žák na primární škole. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP.. Olomouc: PdF UP.
  • STRAUSS, A.; CORBINOVÁ,J. (1999). Základy kvalitativního výzkumu : postupy a techniky metody zakotvené teorie. Boskovice.
  • ŠVAŘÍČEK, R. a ŠEĎOVÁ K. (2014). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál.
  • ŠVEC, Š. a kol. (1998). Metodológia vied o výchove. Bratislava: IRIS, 1998.
  • Walker, I. (2013). Výzkumné metody a statistika. Praha.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy (BB24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní