-
BERČÍKOVÁ, A., ŠMELOVÁ, E., STOLINSKÁ, D. (2014). Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání. Olomouc.
-
BURKOVIČOVÁ, R. (2008). Pedagogické projektování a prezentace pedagogického projektu v učitelství pro mateřské školy. Ostrava: OU.
-
DELORS, J. (1997). Učení je skryté bohatství: Zpráva mezinárodní komise UNESCO "Vzdělávání pro 21. století".. Praha: ÚIV.
-
Framework educational program for pre-school education. (2004). Framework educational program for pre-school education. Praha: VÚP.
-
JANÍK, T. (2009). Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání. Brno: Paido.
-
KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. (2002). Školní didaktika. Praha: Portál.
-
KOLÁŘ, Z., VALIŠOVÁ, A. (2009). Analýza vyučování. Praha: Grada.
-
Rámcový vzdělávací program. (2021). Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání.
-
SKALKOVÁ, J. (1999). Obecná didaktika. Praha: ISV.
-
Strategie vzdělávací politiky. Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+. Praha: MŠMT ČR.
|