-
Haag, L. et al. (2013). Studienbuch Schulpädagogik. 5. Auflage. Stuttgart: Julius Klinkhardt Verlag, 448 s.
-
JANÍK, T., ed., M. Píšová ed. a V. Spilková ed. ORBIS SCHOLAE, Standardy v učitelské profesi: cesta k profesionalismu? 2014, 3 (8). ISSN 1802-4637. Dostupné také z: http://www.orbisscholae.cz/prehled.
-
Kalhous, Z. et al. (2009). Školní didaktika. Praha: Portál..
-
KOLÁŘ, Z., VALIŠOVÁ, A. Analýza vyučování. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009. 230 s. Pedagogika.ISBN 978-80-247-2857-5..
-
OBST, O. Řízení výuky. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2011. Texty k distančnímu vzdělávání v rámci kombinovaného studia..
-
Skalková, J. (2007). Obecná didaktika: vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování. Praha: Grada.
|