Cílem předmětu je provázat bakalářskou práci s relevantními událostmi v prostředí škol a školských zařízení. Vzhledem k vymezení bakalářských prací na oblast vzdělávací teorie, a především vzdělávací praxe je cílem předmětu poskytnout studentům možnost terénního sběru empirických dat či možnost ověření praktických výstupů v rámci své bakalářské práce. V rámci bakalářské práce studenti prokáží: - dovednost propojit teorii a pedagogickou praxi, - dovednost pracovat s nástroji pedagogického výzkumu, - schopnost analyzovat, vyvozovat závěry, diskutovat, a to na základě teoretických znalostí a praktických dovedností, - dovednost práce s odbornou literaturou.
|
-
GAVORA, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido.
-
HENDL, J. (2012). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace.. Praha.
-
HENDL, Jan. (2012). Přehled statistických metod: analýza a metaanalýza dat.. Praha: Portál.
-
HOLOUŠOVÁ, D., KROBOTOVÁ, M. (2005). Diplomové a závěrečné práce. Olomouc : VUP.
-
CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha.
-
MAŇÁK, J., ŠVEC, V. (2005). Slovník pedagogické metodologie. Brno: Paido.
-
ŘEHOŘ, A., JŮZL, M. a LACA, S. (2013). Metodické pokyny pro vypracování bakalářské a diplomové práce. Brno: Institut mezioborových studií Brno.
-
TAVEL, P., FOJTOVÁ, L. a ŠARNÍKOVÁ, G. (2013). Práce s anglickými texty v bakalářské a diplomové práci. Praha: Pražská vysoká škola psychosociálních studií.
|