Název předmětu | Enterpreneurial Education |
---|---|
Kód předmětu | KPG/YEED@ |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Podnikatelský záměr, motivace, podnikatelské dovednosti, obchodní dovednosti. Potřeba identifikovat problémové oblasti. Podnikatelské prostředí, Ekonomické prostředí. Pochopení poptávky a nabídky. Řešení ekonomických situací kritickým a kreativním myšlením. Upevnit myšlenky: otevřít, diskutovat, uzavřít. Organizace času. Provozní efektivita. Finanční řízení. Odolnost. Sdělení. Síťování. Branding.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Výstupy z učení |
Cíle předmětu / studenti budou schopni: se snaží poskytnout studentům znalosti, dovednosti a motivaci k podpoře podnikatelského úspěchu v různých prostředích. Podnikatelské vzdělávání se zaměřuje na rozvoj dovedností nebo atributů, které umožňují realizaci příležitosti, přičemž manažerské vzdělávání je zaměřeno na nejlepší způsob, jak provozovat existující hierarchie. Oba přístupy sdílí zájem na dosažení "zisku" v nějaké formě. Cílem je orientace studentů v základní ekonomické terminologii. Disciplína vymezuje předmět samostatné zkušební disciplíny ekonomie, metody a předměty. Vysvětluje principy tržního mechanismu, vztahy mezi účastníky trhu, nedokonalosti trhu a jejich sociální a politické důsledky. Studenti budou umět: 1. vysvětlit pojmy, používat terminologii, 2. vysvětlit podstatu tržního hospodářství; 3. Orientovat se v tématech Mikroekonomie a Makroekonomie 4. popsat principy tržní ekonomiky.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Didaktický test
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Research and Development in Educational Studies (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Research and Development in Educational Studies (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Research and Development in Educational Studies (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Research and Development in Educational Studies (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Zimní |