|
Lecture, Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Activating (Simulations, Games, Dramatization)
|
-
CAPPONI, V., NOVÁK, T. (1994). Asertivně do života. Praha.
-
De VITO, J. A. (2001). Základy mezilidské komunikace.. Praha.
-
GAVORA, P. (2005). Učitel a žáci v komunikaci. Brno: Paido.
-
GILLERNOVÁ, I. a KREJČOVÁ. L. Sociální dovednosti ve škole. Praha: Grada, 2012. Pedagogika. ISBN 978-80-247-3472-9..
-
Gruber, D. (2010). Zlatá kniha komunikace. Gruber TDP.
-
JŮVOVÁ, A. Komunikativní dovednosti. Olomouc: Agentura Gevak, s. r. o., 2013. ISBN 978-80-86768-75-5. 53 s. (dostupné v LMS Moodle: Studentská část ? Ústav pedagogiky a sociálních studií).
-
LECHTA, V. (2010). Základy inkluzivní pedagogiky: dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-679-7. Dostupné také z: http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:99511830-53a7-11e4-bc71-005056827e52. Praha: Portál.
-
LEJSKA, M. (2003). Poruchy verbální komunikace a foniatrie.. Brno.
-
MAREŠ, J. a KŘIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno: MU, 1995. ISBN 80-210-1070-3..
-
Mikuláštík, M. (2003). Komunikační dovednosti v praxi.. Praha : Grada Publishing.
-
PLAŇAVA, I. (2005). Průvodce mezilidskou komunikací. Praha : Grada.
|